Inloggen

Veel gestelde vragen

Bestellen

Waar plaats ik mijn bestelling?
Bestellingen kunnen geplaatst worden per mail info@alindus.be

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
Het wijzigen of annuleren van een bestelling is lastig maar niet onmogelijk. Als annulering absoluut noodzakelijk is vragen wij u direct contact met ons op te nemen. Onze medewerkers zetten vervolgens alles op alles om u verder te helpen.


Verzending en levering

Mijn bestelling is niet compleet. Wanneer kan ik de rest verwachten?
Controleer de inhoud van uw pakket op basis van de pakbon. Het kan zijn dat producten op uw orderbevestiging nog in backorder staan. Deze zullen zo spoedig mogelijk worden nageleverd. Indien er artikelen ontbreken die wel op het pakbon staan, vragen wij u contact met ons op te nemen. De ontbrekende artikelen sturen wij zo snel mogelijk toe.

Hoelang duurt het voordat mijn bestelling aankomt?
Op de orderbevestiging vindt u een verwachte verzenddatum. Bestellingen geplaatst op werkdagen voor 14.00 uur worden dezelfde dag nog verzonden. Via de track en trace code die u ontvangt, kunt u de geplaatste bestelling en leverstatus volgen.

Kan ik mijn bestelling naar een ander adres laten verzenden?
Het factuuradres en afleveradres hoeven niet hetzelfde te zijn. Geef dit aan in e-mail met daarin uw bestelling.


Facturen

Mijn factuur klopt niet, wat nu?
Een fout op de factuur is natuurlijk niet de bedoeling. Neem per e-mail of telefonisch contact met ons op zodat we dit snel kunnen oplossen.

Kan ik het factuuradres wijzigen?
Deze mogelijkheid is er. Stuur een mail met de adreswijziging naar info@alindus.be en wij zullen de wijziging voor u doorvoeren.


Retourneren

Kan ik een item retourneren?
Goederen kunnen enkel in uitzonderlijke gevallen worden geretourneerd. U kunt het gehele retourproces eenvoudig terugvinden op onze informatiepagina over ruilen en retourneren.

Wat moet ik doen als ik niet het juiste artikel heb ontvangen?
U kunt het verkeerd geleverde item omruilen. Neem hiervoor wel even contact met ons op.

Wat moet ik doen als de geleverde goederen defect zijn? 
Neem binnen 48 uur na ontvangst van de goederen contact met ons op om het defect te melden.


Contact

Hoe kan ik jullie bereiken?
Voor vragen kunt u van maandag-donderdag van 08.00 uur tot 16.30 uur en vrijdag van 8.00 uur tot 14.30 uur contact opnemen via +32 (0)53 78 56 97 of info@alindus.be.


Nieuwsbrief

Hoe schrijf ik me in of uit voor advertenties of andere mailings?
Schrijf u eenvoudig uit voor onze mails door onderaan de mail die u van ons heeft ontvangen, op de knop 'uitschrijven' te klikken. Mails met een transactionele inhoud, zoals facturen en orderbevestigingen, zijn noodzakelijk voor de uitvoering van bestellingen en zult u te allen tijde ontvangen. Hier kunt u zich niet voor uitschrijven.


Mijn gegevens

Zijn mijn inloggegevens bij Alindus beveiligd?
Zoals vastgelegd in onze privacyverklaring zijn uw inloggegevens beveiligd en zal Alindus deze nooit voor enige ander doel gebruiken.


Gegevensbescherming

Waar vind ik meer informatie over jullie privacybeleid?
U vindt meer informatie over het Alindus privacybeleid bij ons 'privacy- en cookiebeleid'.

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen